قصص رعب العالم السفلي
سجل بالمنتدي
وأعرف المزيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

قصص رعب العالم السفلي
سجل بالمنتدي
وأعرف المزيد
قصص رعب العالم السفلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البيت الملعون تأليف tarek elkafrawy الجزء 2

البيت الملعون تأليف tarek elkafrawy الجزء 2 Empty البيت الملعون تأليف tarek elkafrawy الجزء 2

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء مارس 09, 2016 11:57 pm

الجزء التاني والاخير(#البيت_الملعون)
----------------------------------------
بسم اللة الرحمن الرحيم
--------------------------------------------
وقفنا معاكم المرة الي فاتت اما كنت هعمل الي طلبوة مني المهم استنين اما كلو نام وبدأت اعمل ورسمت النجمة وجبت قطة ودبحتها وعملت كل حاجة وقريت الطلسم (يا أيها الملوك جئت ومعي الهدية فتقبلوها مني)
واعدت اكررها كتيييير لحد مالقيت شئ غريب شبة انسان يزحف على بطنة وعينوا حمرااا ولية قرن في نص دماغوا قرب مني وبعدها دخل جوة فمي مش مصدقين صح اة واللة دة الي حصل بعدها محستش بنفسي
صحيت لقيت نفسي نايم على السرير فطلعت من الاوضة بتاعي لقيت امي وأبويا واختي قاعدين وأول ماشافوني أمي وأختي زي مايكون هربوا مني ودخلو الاوضة فية اية ولقيت بابا قايم يقلى\\انتا كويس يابنى قولتلوا اة يابابا فية اية قلى يعنى انتا مش حاسس بحاجة قولتلوا لا قلي فية اية يابابا قلي يعني انتا مش فاكر حاجة قولتلو فاكر اية انا مش فاهم حاجة ...................قعد وحكالي كل حاجة قلي انتا بقالك شهر نايم في السرير انا سمعت الحتة دية وضحكت هههههههههههههههههههه ازاي يعني يابا
قلي واللة انتا بقالك شهر نايم ااترعبت بصراحة قولتلوا لية انا حصلي اية
حكالي////////احنا كنا لقناك مرمى في الحمام من قيمة شهر بعدها دخلناك الاوضة وحاولنا نفوئك وفوئت بس صحيت قمت اعدت تضرب فينا كلنا وقعدت تقلنا (همووتكم كلم) (هموتكم كلكم)
المهم سيطرنا عليك وجبنالك حقنة مهدئة ونمت وكل اما تصحى تعمل كدة بس فى يوم بندخل عليك الاوضة ملقنكش قعدنا ندور عليك في الشقة ملقنكش خالص نزلنا ندور عليك في الشارع ملقنكش فقدنا الامل لغاية اما في يوم كان معدي تربي سمع خروشة في تربة التربي اتخض بس الخروشة دية استمرت فقال يمكن في حد دفنا جوة ولسة صاحي
فتح التربة لقاك نايم عينك حمرة ومحطوط في كفن اسمر المهم التربى اتخض وجاب اهل الحتة وجبنا معاة لانوا كان عرفك وطلعناك ومن ساعتها وانتا نايم
وانا قاعد بسمع وحاسس اني في حلم
وقلي كمان اننا جبنالك شيخ وحاول يشوف فية اية بس معرفش
وانا قاعد مش فاهم حاجة خالص........يعني انا عملت كل دة
طب ازاي المهم حطيت ايدي في جيبي لقيت الورقة الي عملت بيها التنفيذ
لقيت مكتوب تحت الطلسم ان دة قربان ملك الشياطين (خربتروش)
حتي يرضي عنك ويجعلك ملكة لديك قوة عظمي انا قريت الحجات دية وعرفت مين ورا كل دة
المهم ابويا ناداني قلي رامي عايز اوريك حاجة وراني كتاب قرءان وقلي اقرء
وانا واقف حاجة منعاني بس في الاخر مسكتة ورميتواا علي الارض وكل حاجة اتحولت بالنسبالي بقيت انا مش متحكم في جسمي وقاعد بتفرج علي بيعملو جسمي لوحدو (حاولت اضرب في ابويا عورتوا في جهوا وقلتلوا(خليك بيعد عني علشان موركش عذابي عامل ازاي)) وبعدها وقعت علي الارض
وصحيط على صوت هيدمر ودني خلاص مش قادر استحمل فببص على مصدر الصوت لقيت راجل هو الي طالع منوا الكلام دة الي هيموتني خلاص بس اكتشقت انوا شيخ والصوت الي طالع منو قرءان لآنوا بدأ يبان حبة في حبة وأغمي عليا وحلمت بمواحد شكلو وحش شبة انسان+شبة حيوان +انوا لية قرن في نص جبهتوا
بيقى(انتا حضرتني وانا مش هسيبك اما اموتك انا ملكك ولك جنسك هوريكوا هعمل فيكوا اية وفي جنسكوا الضعيف) قمت قايل(اعوذ باللة من الشيطان الرجيم) وقعدت اقررها واقررها لغاية ما أنفجر ونزل منوا دم ازرررررررررق وسمحت صوتو بعد مامات (اعرف اني مش هسيبك وربك مش هيمنعك عني هوريكوا كلكم انا ملك الملوك انا اعظم العظماء انا اقوى الاقوياء مش هسيبك انتا وجنسك الضعفاء) وبعدها سمحت صوت الشيخ الجميل وهو بيقرء اواخر صورة البقرة وصحيت وحاسس بهدوووء قوي وصفاء ذهن وسئلني الشيخ علي الي حصل قولتلو كل حاجة والي انا عملتوا
قلي(انتا يا رامي بعيد عن ربنا عشان كدة دول استهدفوك عارف لية الشيطان دة كان بيقول عليك ضعيف عشان انتا بعيد عن ربنا وقلي مكنتش تنفذ طلبهم يا رامي لية عملت كدة)
قولتلوا يا ششيخ دول كانوا هيموتوا عيلتي
قلي (لازما يصورلك كدة علشان يخدعك لكن هو جبان وضعيف عمروا مايقدر يعمل فيك حاجة الآ لما تكون قريب من ربك حاول تصلي يارامي قرب من ربنا وعلي فكرة انتا هتعد تشوفة الشيطان دة في احلام كتير ويعد يصورلك اشياء في الحلم مش هتقدر تنتصر علية الا بالايمان وعلي فكرة البيت الي انتو قاعدين فية دة هو السبب فية كل حاجة لان دة منزلوا وحاولوا تهدوا البيت وأنقلوا لحتة تانية اللهم بلغت اللهم فشهد)
شكرت الشيخ وكنت بصراحة هبوس ادية
وفعلا قربت من ربنا وكان الشطان دة بيطلعلي في الحلم كتيير ويوسوسلي بس خلاص انا انتصرت علية بايماني

هل انتا كمان انتصرت علية؟؟؟؟؟؟؟
-----------------------------------------------------------------------------------
انتهت القصة يارب تكون حلوة ومفيدة في نفس الوقت هي ممكن تكون وحشة او حتى مفيهاش رعب بس كنت عايز اعملها علشان نصيحة محددة اكيد انتوا فهمتوها
والسلام عليكم ورحمة اللة

#قصص_برنامج_شياطين_رعب

Admin
Admin

المساهمات : 24

https://roblntnsaha.rigala.net