قصص رعب العالم السفلي
سجل بالمنتدي
وأعرف المزيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

قصص رعب العالم السفلي
سجل بالمنتدي
وأعرف المزيد
قصص رعب العالم السفلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البيت الملعون تأليف tarek elkafrawy

البيت الملعون تأليف tarek elkafrawy Empty البيت الملعون تأليف tarek elkafrawy

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء مارس 09, 2016 11:55 pm

الجزء الاول من قصة (#البيت_الملعون) يارب تعجبكم

--------------------------------------------------------

بسم اللة الرحمن الرحيم
-------------------------------------------------------
انا رامي عندي 20سنة في كلية تجارة كنت ساكن في المنصورة لكن دلوقتي نقلت لبيت جديد في القاهرة ويارتني مانقلت علي فكرة انا عندي اخت.. وابويا وامي الحمد للة عيشيين
انا كانت حياتي عادية جدا وكنت بروح الكلية بتاعي واتصحبت علي اصحاب كتيييييير المهم
انا كنت في يوم قاعد بذاكر الساعة واحدة بليل زي ما أي طالب مصري بيعمل فلقيت حد بيخبط علي باب الشقة قمت علشان افتح لقيت واحد وجهو منفوخ وأزرف زرقان الميتين وعينوا حمرااااااااااا انا شفت المنظر دة اترعبت واتجمدت بس انا شفت الراجل دة لمدة 10 ثواني وأختفى هتقلي ازاي معرفش انا هموووووت من الرعب مش عارف الي انا شفتوا دة اية حاولت اقنع نفسي ان انا مجهد بس من كتر المذاكرة ودخلت تاني الاوضة لقيت قط اسود جة منين اللة اعلم كان بيبصلي بطريقة غريبة اوي خوفتني زي ميكون عايز يقوم يموتني بس بردوا شفتوا لمدة قصيرة واختفي اية دة هو فية اية فجأة سمعت صوت صرررريخ عالي كجدا بسسسس دة مكنش سريخ دة كان واحد بصوووت وحش اووووي بيقولي
(انت الخااااااادم)(انت الخااااادم)(اطع امرناا)(اطع امرنا)
انا سمعت الصوت دة محستش بنفسي بعدها لقيت ماما وبابا بيفوقوني وبيقلولي اية الي حصل انا محكتش حاجة بس الغريبة انهم قلولي انت كنت بتعمل اية في الحمام قولتلهم لي في اية قلولي احنا لقنام موغمي عليك في الحمام ااااااااااااااية ازاااي ازاي دخلت الحمام وانا موغمي عليا والصدمة ان قالولي ان لقينا جنبك قط بس اغتفي اول ماشفنا في اية يابني قلنا بس قولتلهم مفيش حاجة دة من كتر المذاكرة بس متقلئوش
عدا اليوم عادي جدا وصحيت الساعة 12 علشان اذاكر لقيت القط الاسود نايم جنبي انا اتصدمت من غير ما أحس بنفسي قولتلوا انتم ميين الغريبة انو رد عليا وقلي (نحن ملوكك وملوك جنسك)
قولتلو انتا شيطان........................................... اول ماقلت الحتة دية عمل صووت مخييييييف جدااا انا كنت بترعش من كتر الخوف وبعدين قلي (نفذ المطلوب) هو اية المطلوب طيب
اختفي بس لقيت ولرقة ودامة فتحتها لقين طلاسم وحجات غريبة الي انا لازما اعملها كانوا عيزني اضحي بقطة وصفي منها الدم ورسم بالدم نجما واقول شوية طلاسم.
انا بصراحة مكتش عارف اعمل اية قررررت اقول لامي وأبويا
بس لسا رايح اقولهم سمعت صوت صررررريخ كان هيموتني لدرجة اني اترميت علي الارض انا كدا عرفت انهم مش عايزني اقولهم حاجة ........وبعدها غلبني النوم وحلمت بأمي وابويا وأختي بيتحرقوا ودامي من القط الاسود وبيقلي نفس الكلام (نفذ المطلوب وألا)(نفذ المطلوب وألا)...........
وصحيت بعدها وبعدها عرفت اني لو معملتش كدة هيقتلوا علتي قررت اعمل كدة اةةةة انا انا عارف ان دة غلط بس اعمل اية لازما اعمل كدة والا ابويا وأمي وأختي هيموتوا....................................................................

-----------------------------------------------------------------------------------

يتببببببع في الجزء القادم
#قصص_برنامج_شياطين_رعب

Admin
Admin

المساهمات : 24

https://roblntnsaha.rigala.net

- مواضيع مماثلة